woensdag 12 december 2007

Welkom!

Welkom op mijn Blog!

Via een goede vriend, Attorama, ben ik op de idee gebracht om een blog te gaan maken. Een blog waarover denk je dan? Als afgestudeerd jurist, die vaak zaken ziet gebeuren die toch niet helemaal zijn zoals ze moeten zijn, is het dan duidelijk: Stukjes publiceren over juridische vraagstukken en het -al dan niet- pragmatisch oplossen! Mijn focus zal dan vooral op het privaatrecht liggen, maar met hulp van enkele goede juristen -bekenden weten op wie ik doel- kunnen de onderwerpen snel uitgebreid gaan worden.

Al met al hoop ik met deze blog, zeker zo rond de kersttijd, wat licht in de duistere, juridische wereld te brengen!

1 opmerking:

Attorama zei

Welkom, nieuwe weblogger! Veel schrijf- en adviesplezier toegewenst. Uiteraard zal ik er nog even melding van maken op Attorama.